W niniejszym dokumencie (dalej zwanym: „Polityką prywatności”) znajdują się informacje dotyczące przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w związanych z korzystaniem ze strony internetowej qdom.pl oraz świadczeniem przez nas usług.

Stosujemy nowoczesne zabezpieczenia organizacyjne i techniczne, aby zapewnić jak najlepszą ochronę Twoich danych osobowych. Gwarantujemy również, że przetwarzamy je zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi przepisami o ochronie danych osobowych. Z tego względu, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest: 

Qdom Siwak i Schiller spółka cywilna, ul. Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz, NIP: 9671461112

e-mail: biuro@qdom.pl

2. Twoje dane osobowe, które nam podajesz są przetwarzane w następujących celach:

Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży

dane osobowe: imię, nazwisko, firma, NIP, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną czas przechowywania danych: do momentu upływu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy sprzedaży

Prowadzenie konta

dane osobowe: imię, nazwisko, firma, NIP, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną

czas przechowywania danych: do momentu usunięcia konta

Formularz kontaktowy

dane osobowe: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na umożliwieniu kontaktu z nami i udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie

czas przechowywania danych: do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Newsletter

dane osobowe: adres e-mail

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na stosowaniu marketingu bezpośredniego poprzez przesyłanie Tobie bezpośrednio informacji handlowych o naszych produktach oraz usługach

czas przechowywania danych: do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Analiza statystyk, badanie ruchu na stronie sklepu

dane osobowe: adres IP

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na prowadzeniu statystyk i mierzeniu ruchu na stronie

czas przechowywania danych: 14 miesięcy lub do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych

Marketing bezpośredni towarów i usług własnych

dane osobowe: adres IP

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na marketingu bezpośrednim towarów i naszych usług

czas przechowywania danych: do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi

dane osobowe: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu, firma, NIP, PESEL, nr rachunku bankowego

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi

czas przechowywania danych: do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy

Wypełnienie obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawnych, w szczególności przepisów dotyczących podatków i rachunkowości

dane osobowe: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu, firma, NIP, PESEL, nr rachunku bankowego

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących podatków i rachunkowości

czas przechowywania danych: do momentu wygaśnięcia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, które uzasadniały przetwarzanie danych osobowych

3. Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak stanowi warunek zawarcia umowy bądź świadczenia przez nas usług, w szczególności usług świadczonych drogą elektroniczną.

4. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, prawne, marketingowe, analityczne, IT, podmioty dostarczające systemy mailingowe, kurierzy, operatorzy płatności oraz banki w zakresie realizacji płatności

5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie

Stosujemy wobec Ciebie działania polegające na profilowaniu z wykorzystaniem Twoich danych osobowych.

Jeżeli zapiszesz się do naszego newslettera, będziemy wysyłali do Ciebie automatyczne wiadomości, w których przedstawimy Ci nasze towary, które mogą leżeć w obszarze Twoich zainteresowań. Takie działanie jest korzystne zarówno dla nas, ponieważ nie przekazujemy informacji o towarach, którymi nie jesteś zainteresowany, ale również dla Ciebie, ponieważ masz okazję zapoznać się z towarami, które mogą Ci się spodobać.

Możemy wyświetlać Ci również treści marketingowe dostosowane do Twoich upodobań, które zostały określone na podstawie Twojego zachowania w Internecie, odwiedzanych stron czy kliknięć. Jednak w tym celu korzystamy wyłącznie z anonimowych informacji lub z adresu IP zapisanych w plikach cookies, na wykorzystanie których wyraziłeś zgodę. Zmieniając ustawienia cookie w swojej przeglądarce, bądź cofając udzielone zgody możesz zrezygnować z wyświetlania Tobie treści wybranych dla Ciebie.

6.Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do USA, gdzie znajdują się serwery Google oraz Facebooka. Korzystamy z usług Google oraz Facebooka w celu analizy ruchu na stronie naszego sklepu i budowania statystyk w tym zakresie oraz prowadzenia działań marketingowych i remarketingowych. Google oraz Facebook, w celu świadczenia nam tych usług przetwarzają Twój adres IP oraz ID Twojego urządzenia oraz mogą przechowywać te dane na serwerach znajdujących się w USA.

Google LLC oraz Facebook Inc. wykorzystują typowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską i opiera się na decyzjach Komisji Europejskiej stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych w odniesieniu do określonych krajów w stosownych przypadkach, w zakresie przekazywania danych z EOG do Stanów Zjednoczonych i pozostałych krajów.

Dane otrzymywane od podmiotów zewnętrznych 

Nasz sklep umożliwia klientom udostępnianie informacji o Towarach prezentowanych w sklepie na profilach w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter. W takim przypadku otrzymujemy dane nie bezpośrednio od Ciebie, ale od Facebooka lub odpowiednio Twittera. Aby umożliwić Ci kontrolę nad Twoimi danymi osobowymi zamieszczamy informacje dotyczące przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, które otrzymaliśmy podczas udostępniania treści sklepu w serwisach Twitter i Facebook.

7.Źródło pochodzenia danych

Podczas udostępniania treści sklepu na Twoim profilu w serwisie Facebook lub Twitter otrzymujemy Twoje dane bezpośrednio od Facebooka lub Twittera (tj. Facebook Ireland Ltd lub Twitter Inc.) – w zależności w którym serwisie udostępniasz informacje o towarach.

8.Kategorie odnośnych danych

Przetwarzamy następujące kategorie Twoich danych: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, wizerunek, nick)

9.Cele przetwarzania danych osobowych

Udostępnianie treści sklepu w profilach społecznościowych

dane osobowe: imię, nazwisko, nick, wizerunek

podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną

czas przechowywania danych: do momentu upływu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy udostępniania treści sklepu w serwisach społecznościowych

10.Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty świadczące na naszą rzecz usługi IT.

11.Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie

Nie stosujemy profilowania z wykorzystaniem Twoich danych osobowych ani nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany przy użyciu Twoich danych osobowych.

12.Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej

Podczas korzystania z wtyczek Facebooka Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych, gdzie znajdują się serwery Facebook Inc. Facebook wykorzystuje typowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską i opiera się na decyzjach Komisji Europejskiej stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych w odniesieniu do określonych krajów w stosownych przypadkach, w zakresie przekazywania danych z EOG do Stanów Zjednoczonych i pozostałych krajów.

Podczas korzystania z wtyczek Twittera, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych, gdzie znajdują się serwery Twitter Inc. Twitter Inc. figuruje w wykazie podmiotów uczestniczących w programie Tarczy Prywatności (link: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000TORzAAO&status=Active).

13.Prawa przysługujące Ci w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych

Na podstawie RODO masz prawo do:

W razie zgłoszenia któregokolwiek z wymienionych powyższej żądań bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – udzielimy Ci informacji o działaniach podjętych w związku ze zgłoszonym przez Ciebie żądaniem.

W razie potrzeby mamy prawo do wydłużenia terminu miesięcznego o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań.

W każdym wypadku poinformujemy Ciebie w terminie miesiąca od otrzymania żądania o przedłużeniu terminu i podamy Tobie przyczyny opóźnienia.

14.Skarga do organu nadzorczego

Jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ochrony danych osobowych masz prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

POLITYKA WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES

Informacje ogólne

Podczas korzystania z naszego sklepu internetowego  używane są pliki Cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe, które są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie czy tablecie).

Pliki te dzielą się na cookies własne (tj. takie, które odczytuje nasz system teleinformatyczny) i cookies podmiotów trzecich (tj. odczytywane przez system teleinformatyczny podmiotów trzecich). Ich stosowanie ma na celu poprawne działanie stron internetowych sklepu poprzez dostarczanie informacji do systemów teleinformatycznych w określonych celach (które opiszemy poniżej).

Czas przechowywania zależy od rodzaju plików cookies. Cookies sesyjne są przechowywane do zakończenia sesji Twojej przeglądarki. Cookies trwałe są przechowywane dłużej na Twoim urządzeniu i dzięki nim możemy rozpoznać Twoją przeglądarkę podczas Twojej kolejnej wizyty w naszym sklepie.

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody. Wyjątkiem są pliki cookies, które umożliwiają prawidłowe świadczenie przez nas usług na Twoją rzecz (tzw. cookies własne). Wszystkie pozostałe pliki cookies możesz w dowolnym momencie wyłączyć z poziomu ustawień Twojej przeglądarki.

Cele wykorzystywania plików cookies

Pliki cookies własne wykorzystujemy w celu prawidłowego świadczenia usług drogą elektroniczną na Twoją rzecz.

Pliki cookies podmiotów trzecich wykorzystujemy w następującym celu:

  1. tworzenia statystyk i mierzenia ruchu na stronie naszego sklepu. Korzystamy w tym celu z narzędzia Google Analytics dostarczanego przez Google Ireland Ltd. Możesz zapoznać się z polityką prywatności Google pod następującym adresem: https://policies.google.com/privacy?fg=1,
  2. korzystania z narzędzi internetowej reklamy Google Ads. Narzędzie to jest dostarczane przez Google Ireland Ltd. Możesz zapoznać się z polityką prywatności Google pod następującym adresem: https://policies.google.com/privacy?fg=1,
  3. korzystania z narzędzia marketingowego Pixel Facebook dostarczanego przez Facebook Ireland Ltd. Możesz zapoznać się z polityką prywatności Facebooka pod następującym adresem: https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanation,
  4. umożliwienia Tobie zapisu na newsletter, który obsługujemy przez narzędzia Freshmail, które dostarczane są przez Freshmail sp. z o.o. Możesz zapoznać się z polityką prywatności Freshmail pod następującym adresem: https://freshmail.pl/polityka-prywatnosci/.

Logi serwera

Korzystanie ze stron internetowych naszego serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde takie zapytanie, które zostało skierowane do serwera jest zapisywane w logach serwera.

Dane zapisane w logach serwera nie są łączone z konkretnymi użytkownikami naszego serwisu i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.

Logi obejmują m.in. adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz.

Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, zapisywany na czas nieokreślony w szczególności dla celów analitycznych. Zawartość logów nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

Tematyka przetwarzania danych jest obszerna i skomplikowana, jednak dołożyliśmy wszelkich starań, aby w jak największym stopniu i w przystępny sposób przybliżyć Ci zasady przetwarzania danych na stronie naszego sklepu. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania i chciałbyś dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@qdom.pl.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.qdom.pl

Regulamin obowiązujący od 11.12.2022

Wstęp

Sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.qdom.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym” lub „Sklepem”) jest realizowana przez Qdom Siwak i Schiller spółka cywilna, ul. Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz, NIP: 9671461112, (zwanego dalej: „Sprzedawcą”). Sprzedawca, w ramach Sklepu Internetowego świadczy również nieodpłatne usługi drogą elektroniczną na zasadach i w sposób określony w niniejszym dokumencie.

Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:

  1. korespondencyjnie pod adresem: ul. Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz,
  2. za pośrednictwem wiadomości elektronicznej kierowanej na adres: biuro@qdom.pl,
  3. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.

I. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie posiadają znaczenie:

  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienia w Sklepie Internetowym lub na rzecz której Sprzedawca świadczy Usługi drogą elektroniczną .
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  4. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Sklepu.
  5. Konto – wydzielona przez Sprzedawcę dla danego Klienta przestrzeń w Sklepie Internetowym, w ramach której Klient może dokonywać określonych czynności w ramach Sklepu.
  6. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 41[1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Sklepu.
  7. Regulamin – niniejszy dokument.
  8. Rejestracja – czynność dokonywana przez Klienta w ramach Sklepu prowadząca do założenia Konta przez Klienta.
  9. Towar – produkt prezentowany przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, który może stać się przedmiotem Umowy sprzedaży.
  10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawarta na odległość między Sprzedawcą a Klientem na zasadach określonych Regulaminem.
  11. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827 ze zm.).
  13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  14. Zamówienie – oświadczenie woli złożone Sprzedawcy przez Klienta świadczące o zamiarze zawarcia Umowy sprzedaży, określające przede wszystkim liczbę i rodzaj Towarów spośród Towarów prezentowanych w Sklepie.

II. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób prowadzenia sprzedaży, a także zasady i warunki świadczenia Usług przez Sprzedawcę. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego odtwarzanie, pozyskanie i utrwalenie jego treści poprzez zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  2. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej, a także do wszelkiego rodzaju wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronach Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w Sklepie w celu prezentacji Towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich, w szczególności producentów lub dystrybutorów) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy Internetu mieli możliwość korzystania ze Sklepu Internetowego, tj. dokonywania wszelkich czynności prowadzących do zapoznania się z treścią Sklepu bądź dokonywania innych czynności określonych Regulaminem, przy użyciu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  4. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie umożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego stanowią:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Chrome w wersji 66 lub nowszej, FireFox 60 lub nowszej, Opera w wersji 53 lub nowszej lub Safari w wersji 5 lub nowszej,
    3. włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce.
  5. W celu złożenia Zamówienia, a także korzystania z niektórych Usług w Sklepie konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  6. Sprzedawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem dla każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na pozyskaniu i modyfikowaniu danych użytkowników przez osoby nieuprawnione oraz na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania. Aby uniknąć ryzyka, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia, w szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość użytkowników korzystających z sieci Internet oraz zaporę sieciową typu firewall.
  7. Klient zobowiązany jest do nie upubliczniania i nie udostępniania innym osobom zakupionych produktów cyfrowych w sklepie www.qdom.pl. Przekroczenie zobowiązania wiąże się z karą finansową za naruszenie praw autorskich w wysokości 700 000 złotych.

III. Zasady świadczenia Usług

  1. W ramach prowadzonego Sklepu Internetowego Sprzedawca umożliwia Klientom korzystanie z bezpłatnych Usług, świadczonych przez Sprzedawcę 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Klient ma możliwość założenia Konta w Sklepie Internetowym. W celu założenia Konta Klient dokonuje Rejestracji polegającej na uzupełnieniu pól oznaczonych jako obowiązkowe dostępnych w ramach interaktywnego formularza rejestracyjnego prezentowanego na stronie Sklepu i wysłaniu tego formularza do Sprzedawcy za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  3. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta bądź z chwilą samodzielnego usunięcia konta przez Klienta za pomocą dedykowanej do tego celu funkcjonalności.
  4. Każdy Klient ma możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości za pośrednictwem interaktywnego formularza dostępnego na stronie Sklepu. W celu wysłania wiadomości Klient uzupełnia pola formularza oznaczone jako obowiązkowe, wpisuje treść wiadomości oraz wysyła wiadomość za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na umożliwieniu Klientowi wysłania wiadomości do Sprzedawcy za pośrednictwem interaktywnego formularza zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
  5. Klient ma możliwość skorzystania z Usługi newsletter polegającej na otrzymywaniu od Sprzedawcy wiadomości zawierających w szczególności informacje handlowe. Kupujący, w celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi newsletter, podaje w przeznaczonych do tego polach swoje imię oraz adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości od Sprzedawcy. Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na przesyłanie newslettera. Umowa o świadczenie Usługi newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wypisania się z newslettera przez Klienta za pomocą dedykowanego w tym celu linku lub z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu poczty elektronicznej z subskrypcji newslettera.
  6. Każdy Klient posiadający profil w serwisie społecznościowym Facebook lub Twitter ma możliwość udostępnienia informacji o Towarach dostępnych w Sklepie na swoich profilach w serwisach społecznościowych Facebook lub Twitter. W tym celu Klient korzysta z funkcjonalności społecznościowych prezentowanych w opisie Towaru, o którym informacje chce udostępnić. Umowa o świadczenie Usługi udostępniania treści Sklepu w postaci informacji o Towarach na profilach Klienta w serwisach społecznościowych jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą udostępnienia treści Sklepu przez Klienta. Dalsze administrowanie udostępnioną treścią odbywa się w serwisie, w którym Klient prowadzi profil, na którym udostępnił informacje o Towarach. Klient może w szczególności usunąć te informacje lub prezentować na swoim profilu.
  7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, akcji rabatowych lub konkursów, których warunki będą prezentowane na stronie Sklepu Internetowego. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, chyba że Regulamin danej promocji stanowi inaczej.

IV. Zawarcie Umowy sprzedaży

  1.  Informacje dotyczące Towarów, zawarte na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Towary prezentowane w Sklepie są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  3. Złożenie Zamówienia za pośrednictwem stron Sklepu Internetowego jest możliwe przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  4. Składanie Zamówień odbywa się za pośrednictwem stron Sklepu Internetowego. W tym celu Klient wybiera Towary, które chce objąć Zamówieniem oraz ich ilość korzystając z interaktywnych funkcjonalności dostępnych w Sklepie. Po skompletowaniu Towarów, Klient wybiera formy płatności oraz metody dostawy oraz składa Zamówienie za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  5. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży o treści zgodnej z treścią Zamówienia. Po otrzymaniu oferty Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie złożenia Zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  6. Po potwierdzeniu złożenia Zamówienia, Sprzedawca przesyła Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji, co jest równoznaczne z przyjęciem oferty Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  8. Umowa zawierana jest w języku polskim o treści zgodnej z Regulaminem.

V. Ceny i akceptowane metody płatności 

  1. Ceny Towarów podawane w Sklepie Internetowym stanowią ceny brutto. W cenach nie są zawarte koszty dostawy.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a jego wysyłka następuje niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia,
    2. płatność elektroniczna – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a jego wysyłka następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta i skompletowaniu Zamówienia,
    3. gotówką za pobraniem, tj. płatność podmiotowi dostarczającemu Zamówienia przy dokonywaniu dostawy, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a jego wysyłka następuje niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia,
    4. gotówką przy odbiorze osobistym, tj. płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu  Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a wydanie następuje w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  3. Za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Sprzedawca informuje Klienta o terminie, w jakim zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie.
  4. W wypadku gdy Klient nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty w terminie, o którym mowa w ppkt. 3 powyżej, Sprzedawca wzywa Klienta do zapłaty wyznaczając mu dodatkowy termin na dokonanie płatności oraz informuje, że w przypadku bezskutecznego upływu tego terminu Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku, gdy termin określony w wezwaniu do zapłaty bezskutecznie upłynie, Sprzedawca może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VI.Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest realizowana wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej, na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia, w tym jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  3. Termin realizacji Zamówienia, w tym jego dostawy wskazany na stronie Sklepu Internetowego i jest liczony w Dniach roboczych zgodnie z pkt. V ppkt. 2 Regulaminu.
  4. Sprzedawca udostępnia następujące formy dostawy Towarów:
    1. dostarczenie do paczkomatu,
    2. dostawa za pośrednictwem kuriera,
    3. dostawa za pośrednictwem operatora pocztowego.
  5. W zależności od rodzaju Towaru, w szczególności jego gabarytów bądź szczególnych wymogów dotyczących dostawy wynikających z charakteru Towaru, formy dostawy wskazane w ppkt. 4 powyżej mogą być ograniczone. Aktualna informacja o możliwych do wyboru formach dostawy znajduje się na stronie Sklepu, w szczególności na etapie składania Zamówienia.

VII.Reklamacje Towarów – rękojmia

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Towarów objętych Zamówieniem bez wad.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady wynika z przepisów określonych art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów względem Klientów będących Przedsiębiorcami.
  3. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub w Regulaminie należy kierować na adres: Qdom Siwak i Schiller spółka cywilna, ul. Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz, adres e-mail: biuro@qdom.pl.
  4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres wskazany w ppkt. 3 powyżej. Klient proszony jest, o ile jest to możliwe, o dołączenie dowodu zakupu do reklamowanego Towaru.
  5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji, Sprzedawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.

VIII. Reklamacje Usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje dotyczące nieprawidłowego świadczenia Usług, braku świadczenia Usług przewidzianych Regulaminem lub nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu.
  2. Reklamacje wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu oraz świadczenia Usług, o których mowa w ppkt. 1 powyżej Klient może zgłaszać na adres: Qdom Siwak i Schiller spółka cywilna, ul. Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz, adres e-mail: biuro@qdom.pl.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis zaistniałych nieprawidłowości.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 30 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Sprzedawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.

IX. Wymiana Towarów

  1. Klient ma możliwość wymiany Towaru w ciągu 14 dni od dnia jego dostarczenia.
  2. Żądanie wymiany można zgłaszać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy korzystając z danych kontaktowych Sprzedawcy wskazanych we Wstępie Regulaminu.
  3. Wymiana Towaru jest możliwa jedynie na Towar znajdujący się aktualnie na stronach internetowych Sklepu.
  4. W celu wymiany Towaru Klient powinien uprzedzić Sprzedawcę o Wymianie, zgodnie z ppkt. 2 powyżej, odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, a także dołączyć dowód zakupu. Towar w ramach wymiany powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną, której koszt ponosi Klient. Koszty wysyłki nowego Towaru do Klienta uiszcza Klient przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedawcę.
  5. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie był już dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany, Towar jest zwracany Klientowi na jego koszt.
  6. W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Towaru.
  7. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, Sprzedawca dokona wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równej różnicy cen.
  8. Wymianie podlegają jedynie Towary nieuszkodzone, czyste i nie noszące śladów użytkowania.
  9. Sprzedawca odmawia Klientowi wymiany, w przypadku kiedy Towar nie spełnia wymogów wskazanych w pkt. 8 powyżej.

X. Prawo do odstąpienia od Umowy

  1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży, ma możliwość odstąpienia od tej Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu, o którym mowa w ppkt. 1 powyżej rozpoczyna się z chwilą dostarczenia Towaru – w przypadku Umowy sprzedaży, a w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to konieczne. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  5. W przypadku gdy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
  7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Jeżeli Konsument realizujący swoje prawo do odstąpienia od Umowy, przy zawieraniu Umowy wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  11.  W wypadku odstąpienia od Umowy Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  12. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów,
    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę,
    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej,
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

XI.Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XII.Prawa i obowiązki

  1. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. w szczególności działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z Usług, o których mowa w pkt. III Regulaminu, treści które mogłyby w szczególności:
    1. zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
    2. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
    3. zawierać dane osobowe osób trzecich oraz rozpowszechniać wizerunek osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej,
    4. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe),
    5. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

XIII. Ochrona danych osobowych

Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie obowiązującymi przepisami oraz z zasadami określonymi w Polityce prywatności znajdującej się na stronie Sklepu.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Zapisy dotyczące Konsumenta, zawarte w niniejszym Regulaminie dotyczące odstąpienia od Umowy oraz rękojmi za wady Towaru, z wyłączeniem zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń, stosuje się do osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej.
  5. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
  6. W razie braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Klient posiadający Konto obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta.